duminică, 3 august 2008

Azi am fost la grandma's backyard cu gentile. A fost cald si prietenos. Nu am avut masa, scaune, stander . Am avut doar o valiza plina cu genti si un copac generos deasupra capului, in care am atarnat pe rand aproape toate jucariile. Oamenii mai dadeau cu capul in ele, se mai uitau, mai puneau mana. Dar in orice caz zambeau, si asta ne-a multumit foarte tare.

Am vandut mai multe genti decat ne asteptam, desi nu atat de multe pe cat ar fi fost posibil, dar noi nu prea ne pricepem sa vindem, asa ca suntem foarte multumite. Multi copii au vrut geanta transgresiva pe care nu am avut timp s-o dezvolt si am promis s-o fac curand in cat mai multe variante. Am promis si genti de baieti si eu chiar am de gand sa ma tin de cuvant. Sunt obosita rau, am stat 1o ore in picioare si din cand in cand m-am odihnit in valiza, dar sunt foarte foarte happy, pentru ca azi si noi si gentile noastre ne-am facut multi prieteni.

2 comentarii:

Unknown spunea...

maarrr. ti-am trimis mail de curtoazie pentru geanta transgresiva. nu mi-ai raspuns. sper sa ma incadrez in timp si sa nu plec fara ea. Lorena

miss sunshine spunea...

pai ne incadram in timp. promit.
ne putem vedea vineri, daca vrei.